Partners

Sinds 2012 leggen we met onze sponsors de nadruk op inhoudelijke samenwerking. Ondersteuning in de vorm van euro’s is voor de vereniging van belang, maar ondersteuning in de vorm van kennis, netwerk en faciliteiten is minstens zo belangrijk. Onze partners hebben ons netwerk een hoop te bieden.  vLm-leden zullen de inhoudelijke samenwerking vooral terugzien bij landelijke evenementen.

Hieronder een korte introductie van onze belangrijke partners.

manpower_logo_2699[1]

Logistiek is voor Manpower een belangrijke sector, waarin wij dagelijks enkele duizenden flexmedewerkers aan de slag hebben. Een partnership met vLm biedt ons toegang tot een breed, professioneel en actief netwerk. Het zorgt voor een verdieping van onze kennis.

The human factor speelt een belangrijke rol in deze dynamische sector. Het aantrekken en inzetten van talent wordt echter voor steeds meer organisaties cruciaal om succesvol te zijn. Manpower wil bedrijven laten winnen in de veranderende wereld van werk. We lopen voorop in het ontwikkelen en leveren van innovatieve arbeidsmarktoplossingen en geven inzicht in wat er vandaag speelt, maar ook in de nabije toekomst.

Kiezen voor Manpower betekent gebruik kunnen maken van internationale expertise, vertaald naar uw lokale marktsituatie. Met een uitgebreid pakket van doeltreffende diensten, helpt Manpower u een slimmer en efficiënter personeelsbeleid te voeren.

tempo_team_logo_3530[1]

Als oplosser van eenvoudige tot complexe HR-vraagstukken in de Logistiek, verdiept Tempo-Team zich in de (arbeidsmarkt-)ontwikkelingen binnen de Logistiek en overige branches, met als doel om zoveel mogelijk waarde toe te voegen in de supply chains van haar relaties. Daarbij signaleert Tempo-Team trends en thematieken die (gaan) spelen in het bewegingsveld van haar (mogelijke) klanten. Deze expertise etaleert Tempo-Team op diverse podia in de Logistiek, waaronder een aantal events en bv. het jaarlijkse Logistics Labour Survey i.s.m. TNO.

Tempo-Team ziet VLM als een onafhankelijk logistiek platform met een veelzijdigheid aan partijen die deskundigheid, visies en ervaringen met elkaar delen op een breed vlak. Onze filosofie is dat we op deze manier in gesprek blijven met de markt, en daarbij kennis en inzichten opdoen, die we kunnen teruggeven aan onze relaties, en aan de markt.

Uiteindelijk leidt dit alles tot een continue verbetering in het bedienen van onze klanten !

logovanduuren[1]

Sinds 8 november 2012 is van Duuren Districenters officieel Prominent vLm Partner voor de Nederlandse Scriptieprijs Logistiek en neemt daarmee zitting in het projectteam voor de finaledag. De bachelor scriptieprijs draagt de komende drie jaar (tot 2015) de naam ‘van Duuren Bachelor Scriptieprijs Logistiek’.

van Duuren Districenters BV. is een middelgrote logistiek dienstverlener met veel aandacht voor innovatie en costumer care. Professionaliteit van de dienstverlening staat bij van Duuren centraal. Daar hoort ook aandacht voor talenontwikkeling bij, zowel binnen de eigen organisatie als binnen de gehele logistieke branche.

‘Wat ons betreft sluit het participeren in een scriptieprijs perfect aan bij onze blik op de branche en de buitenwereld. De scriptieprijs appelleert immers, als extra stimulans voor studenten, sterk aan het idee dat de jeugd de toekomst heeft.

Berenschot-logo_fc_300dpi[1]

Een tweede partner voor de Nederlandse Scriptieprijs Logistiek is onafhankelijk organisatie adviesbureau Berenschot. Berenschot viert in 2013 haar 75 jarig jubileum. ‘We hebben ons ontwikkeld tot een bedrijf met een breed portfolio. Vol trots kijken we naar ons verleden en met veel vertrouwen naar de toekomst.

We hopen dat de scriptieprijs de kandidaten uitdaagt net weer iets beter te worden, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Het is mooi een platform te hebben waar studenten gewaardeerd en beloond worden vanuit het bedrijfsleven.

12028_Kombination_Logo_&_Category_Definer_Pakketservice_RGB

DPD Pakketservice is trotse partner van de Nederlandse Scriptieprijs Logistiek. DPD is opgericht in 1976 en al 20 jaar actief op de Nederlandse markt. Als pakketvervoerder leveren wij dag in, dag uit pakketten namens duizenden tevreden klanten. Iedere dag weer een logistieke uitdaging. We ondersteunen de Nederlandse Scriptieprijs Logistiek omdat we zien dat logistiek binnen Nederland sterk in verandering is. Het koesteren van jong talent is belangrijk om de Nederlandse concurrentiepositie binnen de logistiek te behouden.

logixperience[1]

LogiXperience wil dé permanente ontmoetingsplaats zijn waar vraag en aanbod van toegepaste kennis, oplossingen en diensten met de focus op de logistiek en Supply Chain onpartijdig en op uitdagende, inspirerende wijze bij elkaar worden gebracht.

LogiXperience is de komende drie jaar Prominent vLm Partner voor de vLm Ledendag.

ProLogis-Logo[1] Haven_Amsterdam_klein[1]

vLm is altijd op zoek naar interessante partnerships. Heeft u interesse? Neem dan contact op met Arjen Wierikx, directeur vLm: awierikx@vlm.nl